Me, myself & I

Jag jobbar i flera olika kurser VT14. En av dem är "Strategisk kommunikation i sociala medier" som precis börjat och som går på kvartsfart under våren. Under den kursen så kommer studenterna (som både består av några av våra avgångsstudenter och även en hel del yrkesverksamma från hela vårt avlånga land) att skriva inlägg i varsin kursblogg och där ska de inleda med att presentera sig själva.
 
Då jag redan har den här bloggen som beskriver en hel del om mitt yrkesjag så tänkte jag i sann "Mina vänner"-anda komplettera det med lite mer privata fakta.
 
Bor? I Njurunda, strax söder om Sundsvall med min man Henrik och våra tre döttrar.
 
Fritidsintressen? Att resa, umgås med vänner och familj, vara i sommarstugan, att laga mat, fixa fester och att släktforska
 
Favoritresemål? London!
 
Favoritmusik? 80/90-talsrock med band som Mötley Crüe, Skid Row & Guns 'n Roses (blandat med en hel del annat)
 
Bästa TV-program: Who do you think you are, Orange is the new black, Melodifestvalen :-)
 
Jag kan också säga att mitt jobb är en hobby. Jag gillar verkligen att jobba med PR, projekt och att ständigt möta nya studenter och branschkontakter.
 
Utöver ovan nämnda kurs så arbetar jag också med följande kurser i vår:
  • Communicare 2, projekt och ledarskap
  • Communicare 1, projekt och organisation
  • Arbetsplatsförlagt projekt (praktik)
  • PR- och branschanalys
  • Strategisk kommunikation C1
  • Strategisk kommunikation C2
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :