Förbereder mig

Idag laddar jag och mina kollegor på InfoPR upp inför vårt två dagar långa ämneskollegium som vi ska ha på Östanskär onsdag - torsdag. Där kommer vi att titta på alla kurser (lärandemål, scheman, examination, litteratur) som ingår i programmet. Allt ska också med! Jag fick ansvar för ett helt gäng kurser, så det blir till att ta en extra väska för att få med alla böcker tror jag :-)
 
Här har jag bara börjat att sprida ut kursplaner, kursdokument och böcker på golvet...

Vi kommer också att ägna oss åt lite omvärldsspaningar på forskning, byråer och konkurrerande utbildningar. Mitt uppdrag är att titta lite extra på trender i byråvärlden. Tips mottages tacksamt.

Jag ser också fram emot att få hänga lite extra och umgås socialt över en middag och ett par glas vin med mina fina kollegor. Extra roligt är att gänget från GDK också hänger på. Vi ska samköra våra sociala kvällsaktiviteter, samt den inledande programpunken på torsdag (då vi ska diskutera framtida samarbeten och utbyten mellan utbildningarna).

Återkommer med rapport från Östanskär imorgon!
 

Kommentera inlägget här :